spagettiben.



igår hade jag spagettiben utan dess like.

för det första var spinningen igår morse stenhård jämfört med de andra.
eller.
det var väl så att det var fler backar och fler tempoväxlingar än för de andra två instruktörerna men framför allt handlade det om att denna instruktör (som gästade måndagspasset bara) var så fruktansvärt peppande, så man gjorde allt hon sa bara sådär!

spagettiben.


strax efter lunch kom lilla nora.
vid tretiden trotsade hon och jag närkeslättens blåsväder och gick ut på promenad.
plockade upp mange nere i stan och gick hemåt, via öb och coop.
två och en halv timme landade vi på.

spagettiben.


igår kväll vid halv tolv-hugget, innan läggdags, blev det en halvtimmes promenad till.

spagettiben.


i morse någon gång mellan halv sju och sju var jag och nora ute och gick runt universitetet.
lite drygt en halvtimme.

spagettiben.


SPAGETTIBEN!

Kommentarer
Postat av: ann vicious

du är onkeligen en enträgen kämpare! go lotta go! :D

Postat av: Bettan

Blev sjukt sugen på köttfärssås och spagetti nu!!

2011-03-08 @ 11:51:05
Postat av: lotta

re: ann vicious:

Det är du också! Vi är jävligt ihärdiga, du och jag :)



re: Bettan:

Haha! Det är gott ;)

2011-03-08 @ 14:55:50
URL: http://elvin.blogg.se/
Postat av: ann vicious

ihärdiga och seglivade ska bannemej bli våra nya ledord ;)

även vad tyckte du om mikrofonkåt nudå? :O

2011-03-08 @ 17:57:28
URL: http://sirtalkalot.blogg.se/
Postat av: lotta

re: ann vicious:

Absolut! Bra ord för oss :)

Jo, "mikrofonkåt" har jag diggat (används det ordet fortfarande eller är det ett tecken på att jag snart är 26? :P) sedan hon sjöng den i "Så mycket bättre". Nu började jag lyssna på andra alster. Och jag gillar den engelska översättningen på "Mikrofonkåt".

2011-03-08 @ 21:47:21
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback