hösten.



för er som undrar så har jag sökt PA-programmet; programmet för personal och arbetsfrågor. eller programmet för personal och arbetsliv. det heter lite olika i olika städer.
jag har alltså inte sökt jobb, lägenhet eller singelkillar (även om det vore på tapeten också, haha). men det tar jag tag i då jag vet vart jag hamnar!
och alla städer som finns med på kartan är de städerna vars universitet som erbjuder programmet, och jag har haft med
kartan tidigare på bloggen och den skapade en väldans diskussion och nästan en tävling om vart jag skulle flytta. hehe.
de som är överstrukna är således de städer jag inte sökt över huvud taget (förutom tristkköping, förstås).

så nu vet ni!


Kommentarer
Postat av: Amanda Nilsson

hej! det är det programmet jag med tänkt söka. tror inte jag kommer komma in nu till hösten, men det är värt ett försök! ej bestämt städer än. ska på "möte" om det ikväll=) Lycka till!!

Postat av: Jon

Studentlinköping är inte tråkigt!! Måste ta me dej till hg snart så du kan ändra uppfattning :)

2007-03-29 @ 14:35:51
Postat av: Apelsinen

Okej, nu vet vi! Men vad är det för fel på Linköping egentligen?

2007-03-29 @ 19:44:42
URL: http://apfelsine.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback